Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29 30 1 2
Vánoční čas ve Staré Vodě
3
Vánoční čas ve Staré Vodě
4
Vánoční čas ve Staré Vodě
5
Vánoční čas ve Staré Vodě
6
Vánoční čas ve Staré Vodě
7
Vánoční čas ve Staré Vodě
8
Vánoční čas ve Staré Vodě
9
Vánoční čas ve Staré Vodě
10
Vánoční čas ve Staré Vodě
11
Vánoční čas ve Staré Vodě
12
Vánoční čas ve Staré Vodě
13
Vánoční čas ve Staré Vodě
14
Vánoční čas ve Staré Vodě
15
Vánoční čas ve Staré Vodě
16
Vánoční čas ve Staré Vodě
17
Vánoční čas ve Staré Vodě
18
Vánoční čas ve Staré Vodě
19
Vánoční čas ve Staré Vodě
20
Vánoční čas ve Staré Vodě
21
Vánoční čas ve Staré Vodě
22
Vánoční čas ve Staré Vodě
23
Vánoční čas ve Staré Vodě
24
Vánoční čas ve Staré Vodě
25
Vánoční čas ve Staré Vodě
26
Vánoční čas ve Staré Vodě
27
Vánoční čas ve Staré Vodě
28
Vánoční čas ve Staré Vodě
29
Vánoční čas ve Staré Vodě
30
Vánoční čas ve Staré Vodě
31
Vánoční čas ve Staré Vodě
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 18:00 - 20:00 (zimní čas)
    Pondělí 19:00 - 21:00 (letní čas)
  2. Telefonické podání+420 495 499 484
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@staravodahk.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Stará Voda, Stará Voda 68, 503 51 Chlumec nad Cidlinou

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 18:00 - 20:00 (zimní čas)
Pondělí 19:00 - 21:00 (letní čas)

Telefonické podání: +420 495 499 484 (v úředních hodinách)
Poštou na adresu: Obecní úřad Stará Voda, Stará Voda 68, 503 51 Chlumec nad Cidlinou
Elektronicky na e-mail: obec@staravodahk.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: vxqa6tx
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Stará Voda, Stará Voda 68, 503 51 Chlumec nad Cidlinou
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací na základě žádosti

Položka Sazba
hodina práce (v rozsahu do 1 hod. pracovního času zdarma, každá další i započatá hodina času se účtuje) 150 Kč/hod.
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 2 Kč/strana
- oboustranně formát A4 3 Kč/strana
- jednostranně formát A3 4 Kč/strana
- oboustranně formát A3 6 Kč/strana
- kompaktní disk (CD) 20 Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace:

Formuláře